2012. jan. 20.

Mese a fiúról, aki istent játszott

Kicsit zavarban vagyok, hisz olyan bemutató bejegyzést kaptam, ami után bármit írok, szószaporításnak érzem csupán.

Nem is olyan rég volt egy feladatom, hogy írjam meg a hitvallásomat. Úgy gondoltam, végre élhetek a lehetőséggel, és jól beolvashatok a világot működtető, transzcendens Lénynek. Eleinte kimondottan cinikus volt a szöveg. Egy olyan valakihez írtam, akinek nincs hatalma fölöttem, aki hozzám képest oly tökéletlen, akinél csak jobb lehetek...


Visszaolvasva elgondolkodtam saját soraimon. A két szereplő viszonyában valami nem stimmelt. A sorra meghozott rossz döntéseimért a Lényt okoltam, mintha Ő parancsolta volna meg, hogy az adott pillanatban legyek kókler.

Na jó, de ha már a magam hibájából sodródtam bele a bajba, legalább hozhatta volna úgy, hogy a következmények ne legyenek olyan súlyosak. Ebből a szempontból mégis szemét. Ezzel a gondolatmenettel írtam tovább.

Ez még mindig nem kerek...
A döntéseimet a problémáim előtt, de után is én hoztam meg. Akkor kinek is köszönhetem a mostani állapotomat? A Lénynek, vagy magamnak?

Itt teljesen összetört az istenmaszkom. Meg akartam mutatni a Lénynek, hogy milyen ügyesen tudok pofára esni a segítsége nélkül, végül vérző orral szidtam, amiért nem kapott el.
Ezek után azzal zártam a hitvallásom, hogy teljesen megértem, ha a Lény haragszik rám...


Máig nem kértem tőle bocsánatot...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

hát hahó