2012. márc. 14.

zene: Beirut - Guyamas Sonora

vannak dalok, amiket ha meghallgatsz, kitörölhetetlenül ott csücsülnek a füledben örökké, mint a gödörben a homok. ilyen például cat power egyik száma (melyik?), ránránránrán, amiről most nem fogok beszélni, de ott a link, csak hogy ne legyenek titkaink. azok mindig buktatók egy kapcsolatban, ezt mondják.

szóval beirut. végighallgattam a számaikat, és mindegyik jó, egységesen jó, az albumaik is jók, viszont egyetlen olyan muzsikájuk van, ami zokog, ami szeret, "tiéd óriásszívem minden imádsága", mondja, és ez olyanná teszi, amilyenné a legtöbb dal nem tud válni soha.
lehet hogy istenről, és lehet, hogy egy elbaszott házasságról szól ez a dal, lehet, hogy a srác mexikói, lehet, hogy könnyek árjában úszik a haja, ez a szám akkor is kibaszott jó, és akkor is kibaszottul káromkodnom kell, ha épp leszokóban vagyok róla, mert erre nincsen szép szó. (vagy én nem vagyok elég szép a szép szavakhoz, igazából ez a valószínűbb, dehát na, az igazság mindenkinek fáj, nekem is, habár ki tudja, na meg ocsmánnyal egyszerűbb, de azért ez is elég fura, csúnya szóval leírni valami szépet, milyen hosszú már megint ez a mondat, jajj)

mutassad már a zenét, mondod, jól van, mondom, és mutatom


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

hát hahó